Na czym polega program gwarancji mobilności marki Audi?

Motoryzacja w dzisiejszych czasach ma bardzo duże znaczenie gospodarcze. Samochody kupuje każdy z nas. Jedni wybierają używane, ale wiele rodzin decyduje się na zakup nowego auta. Dzisiaj każdy salon samochodowy jest w stanie zapewnić nam szeroką gamę usług, które przysługują nam w dodatkowo płatnym pakiecie. Jedną z nich, bardzo ważną w przypadku jakiejkolwiek awarii samochodu jest niezbędna pomoc drogowa.

Marka Audi posiada w swojej ofercie program pt „gwarancja mobilności, który zapewnia każdemu klientowi skorzystanie z bezpłatnej pomocy drogowej oraz innych świadczeń, które nam przysługują. Usługa dotyczy zarówno przypadków nagłych awarii, wypadku, kradzieży oraz wiele sposobów unieruchomienia samochodu. Świadczenia w ramach programu Gwarancja Mobilności pomogą każdemu użytkownikowi pojazdu w razie nagłej awarii, wypadku, kradzieży oraz w sytuacji unieruchomienia pojazdu na wskutek np: rozładowania akumulatora, uszkodzenia samochodu przez gryzonie, zgubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, które służą do jego uruchomienia, przebicia opony, braku paliwa w zbiorniku samochodu albo zatankowania przez pomyłkę błędnego paliwa. Oznacza to, że w niemalże każdej nieprzewidzianej sytuacji, która uniemożliwi użytkownikowi kontynuację podróży samochodem. Należy pamiętać, że program nie jest stosowany w przypadku planowanych napraw w samochodzie.

Kto będzie objęty programem Gwarancji Mobilności

Gwarancja Mobilności uwzględnia kierowcę, którego pojazd jest zarejestrowany w Polsce oraz pasażerów odbywających (w momencie wystąpienia zdarzenia objętego programem) podróż tym samochodem. Liczba podróżujących osób nie może przekraczać dopuszczalnej liczby pasażerów dla danego pojazdu, określonej w dowodzie rejestracyjnym. Pomoc drogowa zostanie zapewniona każdemu kierowcy w przypadku zdarzeń powstałych na terytorium Polski oraz w wielu krajach Europy: Austrii, Bułgarii, Ceuty, Chorwacji, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Księstwa Lichtenstein, Luksemburga, Macedonii, Monako, Niemiec, Norwegii, Portugalii, San Marino, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Watykanu, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch, Belgii, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry. Gwarancja Mobilności obowiązuje każdego klienta od daty sprzedaży fabrycznie nowego pojazdu przez Dealera w Polsce do pierwszej kontroli serwisowej z gwarancją mobilności, jednak nie dłużej niż 24 miesiące. W następnych latach prawo do korzystania z programu uzależnione będzie od spełnienia przez użytkowników określonych warunków, czyli:

– realizowania okresowych, zależnych od czasu eksploatacji lub przebiegu pojazdu, kontroli naprawczych w serwisach Partnerów Serwisowych w Polsce, zatwierdzonych wpisem do książki serwisowej samochodu.

– wykonywania wszelkich napraw, wymiany części i elementów eksploatacyjnych zalecanych przez Audi AG i Partnera Serwisowego.

Jakie świadczenia przysługują klientom w ramach programu Gwarancji Mobilności :

1. Naprawa pojazdu w miejscu zdarzenia
2. Holowanie samochodu
3. Samochód zastępczy, zagwarantowana dalsza podróż bądź nocleg w hotelu
4. Wszystkie opłaty przejazdu taksówką
5. Przekazanie auta po naprawie
6. Dostawa Oryginalnych części Audi
7. Nieoprocentowana pożyczka gotówkowa
8. Zwrot kosztów pośrednich
9. Serwis telefoniczny

 

Author: infokobieta24.pl