największe sieciówki odzieżowe w polsce

Natalia Stachacz

"Własna marka modowa na rynku zdominowanym przez sieciówki 
to ogromne wyzwanie" - rozmowa z Laną Nguyen

"Własna marka modowa na rynku zdominowanym przez sieciówki to ogromne wyzwanie" - rozmowa z Laną Nguyen

Lana Nguyen szturmem podbiła serca Polek - sukcesywnie od kilku lat grono jej stałych klientek poszerza się, a każda nowa kolekcja jest przyjmowana bardzo entuzjastycznie. Kilka dni temu projektantka otworzyła nowy butik - jeszcze większy i bardziej funkcjonalny niż poprzednie. Wyjątkowa jest także jego lokalizacja - od teraz zakupy u Lany zrobimy przy ul. Grzybowskiej 61 w Warszawie, w pasażu handlowym budynku Platinum Towers, w sąsiedztwie hotelu Hilton. Tylko nam projektantka zdradziła do jakich swoich modeli ma szczególny sentyment oraz opowiedziała o ciemnej stronie prowadzenia własnego biznesu modowego.

Stworzone na ludzką miarę: ubrania, które opiekują się człowiekiem

Współczesna moda nie istnieje bez rzemieślników i naukowców. Pierwsi pielęgnują tradycję, drudzy eksperymentują

Mniej luksusu, więcej eko

Może warto przeczytać metkę, sprawdzić firmę w internecie, dowiedzieć się, czy produkt ma jakiekolwiek ekocertyfikaty. To kwestia wyrobienia nawyków. Z Magdaleną Płonką rozmawia Michał Zaczyński, "Fashion Magazine"

New Look już jutro w Warszawie

New Look już jutro w Warszawie

Ten, komu brytyjski styl kojarzy się z nudnym gentlemanem w meloniku i zachowawczą damą w bezkształtnej garsonce, powinien szybko nadrobić zaległości. Najpopularniejsi trendsetterzy i najczęściej odwiedzane odzieżowe sieciówki pochodzą właśnie z Wysp, a Londyn już od dawna można z czystym sumieniem

Luiza Jacob: nie potrzebuję rozgłosu. Dobry projekt obroni się sam

Luiza Jacob: nie potrzebuję rozgłosu. Dobry projekt obroni się sam

Projektowania Ubioru w Łodzi. Szkoła była dla ciebie przepustką do świata mody? Szkoła niczego mnie nie nauczyła. Czasami miałam wrażenie, że ma na celu wykształcić panie krawcowe, które projektują na poziomie ''Burdy''. Jednak największy problem szkoły to brak myślenia biznesowego. Nikt nie bierze pod uwagę

Najczęściej czytane