halibut z oliwkami

Redakcja

Jedzenie, które wspiera zdrowie przy infekcjach

Jedzenie, które wspiera zdrowie przy infekcjach

Kiedy jesteśmy chorzy nasz organizm wszystkie swoje siły rzuca do walki z wirusami. Nie należy mu w tym przeszkadzać, obciążając go dodatkowo problemami z trawieniem. Co jeść, żeby wspomóc się w chorobie?

Dieta dla grupy krwi B

Autor, dr Adamo przypuszcza, że grupa krwi B po raz pierwszy pojawiła się około 12 -17 tysięcy lat temu, wśród koczowniczych plemion żyjących w Himalajach.

Walentynkowa kolacja z afrodyzjakami [5 PRZEPISÓW]

Zapomnij na chwilę o diecie i w Walentynki daj się namówić na kolację pełną afrodyzjaków. Poprosiliśmy specjalistów z Poradni Dietetycznej halsa, by podpowiedzieli jakie potrawy najlepiej wpłyną na nasze libido.

Dieta dla grupy krwi A

Dieta dla grupy krwi A

. Nabiał: mleko sojowe, ser sojowy (tofu) 4. Oleje i tłuszcze: oliwa z oliwek, olej lniany, olej z pestek dyni 5. Orzechy i pestki: pestki dyni, siemię lniane, masło rzechowe 6. Fasole i rośliny strączkowe: soczewica, fasola azuki, pinto, aduke, fasola czarna 7. Zboża, ziarna, pieczywo makarony

Dieta dla grupy krwi AB

Dieta dla grupy krwi AB

farmer.            Oleje i tłuszcze:  oliwa z oliwek, masło orzechowe, olej z orzechów włoskich.   Orzechy i pestki: orzechy włoskie,   orzeszki ziemne, kasztany.     Fasola i rośliny strączkowe:  fasolka czerwona

Dieta dla grupy krwi 0

Dieta dla grupy krwi 0

wskazane są: cielęcina, baranina, wołowina, jagnięcina, wątroba, wołowina mielona, mięso jelenia, serce 2.Ryby i owoce morza: halibut, aloza, biały okoń, makrela, morszczuk, łosoś, pstrąg tęczowy, ryba miecz, sardynka, sola, szczupak, tuńczyk błękitnopłetwy, żółty okoń 3.Oleje i tłuszcze: oliwa z oliwek

Carpaccio

obieraczki do warzyw. Plasterkami sera posypać mięso. Podawać z kawałkiem cytryny. Carpaccio z halibuta i łososia 4 osoby, 30 minut * 200 g świeżego halibuta * 200 g świeżego łososia * główka sałaty sos: * cytryna * 6 łyżek oliwy z oliwek * 2 łyżeczki posiekanej natki pietruszki * łyżeczka posiekanych

Ryba wędzona

Sałata zwykła pół główki sałaty lodowej, 1 szkl. ugotowanej białej fasoli, 2 płaty wędzonego pstrąga, 1 zielony pokrojony w dużą kostkę ogórek, 2 pomidory, bez skórki pokrojone w kostkę, 2 łyżki pokrojonej drobno pietruszki, 2 łyżki oliwy z oliwek, 2 łyżki soku cytrynowego, czarny pieprz - Na

Kanapka amerykańska

Kanapka amerykańska

wewnątrz chrupiącej bułki i panierki soczysty, miękki, rozpływający się w ustach kawałek morza jest zachwycający. U nas patent warto wykorzystać z kawałkami halibuta albo suma. Do tego pikantna remulada (majonez z drobno pokrojoną cebulą, selerem naciowym, czosnkiem, kaparami, natką i chilli). Jeżeli

Sałatki - szatkuj, siekaj, doprawiaj

Sałatki - szatkuj, siekaj, doprawiaj

czarnych oliwek nadziewanych papryką pół opakowania mrożonych różyczek brokuła 2 łodygi selera naciowego2 ogórki konserwowe kilka pomidorków koktajlowych pęczek natki pietruszki łyżka oliwy. Sos: 5 łyżek majonezu 3 łyżki jogurtu naturalnego łyżka soku z cytryny łyżeczka cukru pieprz i sólRóżyczki brokuła

Masło czy margaryna?

Masło czy margaryna?

. Najmniej kontrowersji wywołuje oliwa z oliwek - chyba nikt nie protestuje wobec oświadczenia, że jest wśród tłuszczów najzdrowsza, zwłaszcza ta z pierwszego tłoczenia na zimno, czyli extra virgin. Dalej plasują się virgin, rafiner i pomace. Dzięki zawartości jednonienasyconych kwasów tłuszczowych oliwa

Dieta przyjazna mężczyznom

, jeśli zastąpią w diecie nasycone kwasy tłuszczowe, skutecznie obniżają poziom cholesterolu, także tego "złego" (LDL), o ile w twojej diecie tłuszcz dostarcza 25-35% kalorii. Korzystne dla zdrowia kwasy tłuszczowe zawierają także oliwa z oliwek i orzechy. Tłuste ryby Łosoś i halibut to

W papilotach

W papilotach

bulionu, po pieczeniu na dnie paczki powstanie wielowątkowy sos. Filet soli, tilapii, halibuta lub przegrzebki czy krewetki wcześniej marynujemy albo doprawiamy jedynie solą, pieprzem i sokiem z cytryny. Warzywa dla koloru i smaku można podsmażyć. Szczególnie dobrze robi to marchewce, porom i cebuli, bo

Antyoksydanty- twoja tajna broń

Antyoksydanty- twoja tajna broń

: witaminę C niszczy wysoka temperatura, sól, kontakt z powietrzem, promienie UV. Warzywa i owoce jadaj więc na surowo lub krótko gotowane. Surówki przyrządzaj tuż przed podaniem i doprawiaj oliwą z oliwek lub olejem słonecznikowym.Witamina ENajlepsze źródła: tłuszcze roślinne, orzechy laskowe, nasiona

Salsa verde

. Pasuje też do ryby - ugotowanego albo upieczonego kawałka łososia, halibuta, sandacza. Nie trzeba więcej niż jajko ugotowane na półtwardo, kilka ziemniaków z wody i ten sos. Sprawdzają się wszystkie jarzyny przygotowane jak najprościej, ugotowane albo upieczone: marchewka, buraki, kalafior. Nawet

Najczęściej czytane